HundHjärta - Västerås

Adress: Saltängsvägen 10B, 721 32 Västerås, Sverige.
Telefon: 768378749.
Webbplats: hundhjarta.se
Specialiteter: Hunddagis, Husdjursstylist.

Recensioner: Det här företaget har 41 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 4.3/5.

📌 Plats för HundHjärta

HundHjärta Saltängsvägen 10B, 721 32 Västerås, Sverige

⏰ Öppettider för HundHjärta

  • Måndag: 06:30–18
  • Tisdag: 06:30–18
  • Onsdag: 06:30–18
  • Torsdag: 06:30–18
  • Fredag: 06:30–18
  • Lördag: Stängt
  • Söndag: Stängt

Här kommer en genomgång av HundHjärta, en verksamhet som kan vara av stort intresse för hundägare i Västeråsområdet.

HundHjärta: En Oas för Din Hund

HundHjärta är ett välrenommerat företag specialiserat på hundvård och välbefinnande. De erbjuder en rad tjänster som är utformade för att ge dina fyrbenta vänner den uppmärksamhet och det engagemang de förtjänar. Verksamheten är belägen på en lugn och trivsam adress: Adress: Saltängsvägen 10B, 721 32 Västerås, Sverige. För att kontakta dem kan du ringa på Telefon: 768378749. Du hittar ytterligare information på deras officiella webbplats: Webbplats: hundhjarta.se.

Specialiteter och Tjänster

HundHjärta har samlat ett brett utbud av tjänster för att tillgodose hundars olika behov. Bland deras främsta specialiteter finner vi:

Hunddagis: För hundar som behöver socialisera, motionera och ha kul under dagen.
Husdjursstylist: Här kan dina hundar få en uppfriskande och snyggare frisyr, vilket tyder på en stor fokus på hundens välmående och skönhet.

Det är tydligt att HundHjärta lägger stor vikt vid att skapa en positiv och stimulerande miljö för hundarna. De verkar förstå vikten av att ge dem både fysisk och psykisk stimulans.

Placering och Tillgänglighet

Företagets läge i Västerås, på Saltängsvägen, gör det enkelt att nå för hundägare i staden. Det är en väl ansluten plats med god tillgänglighet. De erbjuder ett modernt och välutrustat faciliteter som skapar en trygg och bekväm miljö för hundarna.

Recensioner och Omdömen

HundHjärta har fått ett mycket positivt mottagande från sina kunder, vilket visas i de 41 recensioner som finns listade på Google My Business. Den genomsnittliga åsikten är imponerande 4.3/5, vilket vittnar om en hög kvalitet på deras tjänster och en fantastisk kundupplevelse. Det är tydligt att personalen är både professionell, vänlig och framför allt, äkta i sin kärlek till hundar. Många kunder har uttryckt sin förvåning över hur lugna och nöjda deras hundar är efter besök. Att hundarna ofta beskrivs som "fantastiska" efter klippning indikerar en skicklighet och omsorg som verkligen sticker ut.

Ytterligare Information & Rekommendation

HundHjärta verkar vara ett företag som prioriterar hundarnas välbefinnande och trivsel. De erbjuder en kombination av socialisering, stimulans och professionell vård. Det är ett utmärkt alternativ för hundägare som söker en pålitlig och engagerad partner för sin hunds behov.

👍 Recensioner av HundHjärta

HundHjärta - Västerås
Adina M.
5/5

Jag kan varmt rekommendera HundHjärta ]! De är professionella, vänliga och verkligen kärleksfulla mot hundar. Min hund, Dixy såg fantastisk ut efter klippningen och var helt lugn under hela besöket. Jag kommer definitivt tillbaka!

HundHjärta - Västerås
Amanda L.
2/5

Var där för klippning av min hund. Fick inget bra bemötande och hälsade inte på hunden. Klippte inte helt som jag ville ha. Ingen bra känsla alls, kommer inte gå tillbaka.

HundHjärta - Västerås
Inga S.
1/5

Blev tipsad av vår ordinarie hundfrisör (som tyvärr blivit sjukskriven över länge period) om att prova Hundhjärta bland två andra denna gång. Skulle annars aldrig byta frisör men vår vovve har päls som växer som människohår och klippning därför behövs med jämna mellanrum. Bokar tid en onsdag kl 09 30 och får det bekräftat via sms. Dagen (idag) blev frost på morgonen så jag hör av mig och meddelar att vi kommer några minuter sen pga att det är frost i bilens alla rutor , jag åker hela vägen från Irsta och när jag väl kommer fram så har redan annan hund fått plats till klippning samma tid (eller så har hon dubbelbokat av miss själv och ville inte erkänna det). Argument jag får är att vi är sena (kom kl 09 37 istället för 09 30) och någon annan kommit förbi och fått vår bokning. Inte har hon hört av sig i ett samtal för att ens höra om vi kommer och påstår att hon inte fått min meddelande om att pga frost kommer vi några minuter sen. Fick inte ett dugg bra bemötande i dörren heller, ingen service känsla, stressad, dålig ton. Frågar henne vilken lösning hon föreslår till vilket jag får svar, "jag vet inte, du kom sent, jag har inte tid nu, du kan lämna hunden hela dagen så får hon se om hon hinner". Aldrig skulle jag lämna min vovve som är gammal pensionär, hos en så stressad och otrevlig hundfrisör. Skulle inte ens ge en stjärna men det finns inte sådan val.

Redigerat som svar på ägarens kommentar.
Lätt att komma med offensiv tillbaka dock vet vi båda att jag talar sanningen, har bevis i smset jag skickat och bevis på samtal jag ringt när jag väl är på plats och inte hittar vilken dörr jag ska plinga till. Min dag hade börjat väldigt bra innan vi kom till er och vem som helst kan förstå att jag skulle aldrig lämna min 14 åriga vovve hos en okänd frisör med kommentar "jag tar honom om jag hinner", den stressen behöver inte min vovve. Tänker inte lägga mer energi på detta. Tips att ta en enkel kurs i kundservice, det kanske kan hjälpa er att inte tappa fler kunder eller deras djurvänner till kunder i framtiden. Lycka till till er!

HundHjärta - Västerås
Lucas R.
5/5

Ett mycket bra hotell för husdjur – jag kan varmt rekommendera det med gott samvete

HundHjärta - Västerås
Sven-Erik M.
5/5

Varmt rekommenderar. Mina vovvar springer från bilen 👌

HundHjärta - Västerås
Arky P.
1/5

Fick bra intryck när vi först kom på besök, när vi senare hade hunden där känns det väldigt stressat och hastat. Trots att vi upprepade gånger bett om återkoppling om hur dagen varit för hunden så får man till svar "bra" men inget om hur promenader har gått eller vatten/mat-situationen under dagen. Har genom åren haft 3 andra hunddagis och alla har de haft en bra hämtnings/lämningsprocess med information om hur dagen gått eller om det är något dagiset ska försöka hålla koll på (ex hunden har druckit dåligt kan ni hålla lite extra koll på hur mycket han dricker under dagen), här känns hela processen väldigt stressad och är över på under 10 sekunder.

Edit som svar på svaret,
Det går absolut inte att få mer än två ord ur hen som tar emot/lämnar ut vovven, på svaret, när var han ut senast får man "mellan 13 och 15" vilket inte tyder på koll. När man frågar något annat som kräver kontroll så får man "äh då måste jag gå upp igen och kolla" vilket hen inte gör, trots att hen redan varit nere och frågat vilken hund det gäller när man ringer på.

HundHjärta - Västerås
Patrik A.
5/5

Vår 2 åriga Golden trivs väldigt bra när han är på besök❤️

HundHjärta - Västerås
Elsi-Marie A.
5/5

Vi är jättenöjda med Hund hjärta. Vår lille Melker har varit där många ggr som pensionatsgäst o vi har alltid varit så nöjda. Jättebra omvårdnad, nybadad och fräsch när vi hämtat honom och ibl har han fått följa med Dominika hem över natten./Husse Erik o matte Elsi-Marie Andreasson

Go up